poniedziałek, 18 marca 2013

And maybe I'm not perfect, but I have a feeling whore!

Wzięłam dużego łyka wódki.Wódka - Ona jedynie mnie pocieszała i papierosy.I może w moim wieku nie powinno się pić wódki i palić.Ale to trudne.Nie umiem  sobie już radzić z rzeczywistością ona mnie przerasta.Gdy by nie to,że go poznałam byłam bym innym  człowiekiem.To on pomógł  mi zrozumieć świat.Jaki  jest naprawdę.A ja? Żyłam w pierdolonych snach,że przyjedzie książe na źrebaku.I będzie powtarzał,że mnie kocha.Dzięki tego  przyjacielowi  dopiero zrozumiałam jak on jest dla mnie ważny.To on wnióśł tyle wspomnień i cierpienia.Serce ściska z bólu bo go nie ma od paru miesięcy.Odszedł do innej.Znów przeszłość nie daje o sobie zapomnieć.Przeszłość boli.Rany świeże jak z dzisiaj.Życie jest zwykłą suką.Nie długo  wyląduje w psychiatryku.W tym wieku u mnie jest możliwe.Kurwa,znów tęsknie. Przeszłość dotknęła mnie śmiertelnie na kochanie.Jestem skazana na wieczność na  tęsknotę.To boli  wiesz? Obojętność rani.. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz